click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

11 June, 2012

memori di romania ...




photo memori aku di romania

assalammualaikum ...
apa khabar kenkawan ...
ini lah memori aku pada tahun 2007 sewaktu di negara romania ...
aku menghadiri seminar di saner ...

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku dengan update terkini


4 comments:

suwara entertainment said...

wow! pegi sane sbb ade seminar?ni confirm2 jawatan tinggi ni.hehehehe

Qaseh Gifts said...

jauh perjalanan, luas pemandangan..


Tempah Hamper Ramadhan & Aidilfitri 2012/1432 di Qaseh Gifts!

ajak said...

sue ... tak der besar pun ... cuma diberi peluang ..heheheeheee

ajak said...

qaseh ... betoi betoi tur ...