click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

25 June, 2012

demam bola euro ..




photo bola euro


assalammualaikum ...
sekarang nie demam bola euro sudah masuk ke separuh akhir ...
nak tunggu keputusan perlawanan antara ...
sepanyol vs portugal ...
jerman vs italy ...
anak anak aku pun turut serta menonton tv jugak ..
kenkawan sokong pasukan maner ...
heheheeeee ...

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku dengan update terkini




7 comments:

suwara entertainment said...

huhuhuhu..x minat..tp klau harimau muda/harimau malaya, mmg layan!

Anonymous said...

Salam Ajak,

Akak tumpang dengar keputusan jer. Tak pernah tengok.

ajak said...

sue .. dah musim bola euro .. layan jer laa ..hehehee

ajak said...

wsalam ..kak ... sajer teman kan anak anak tengok bola ..kikikihh

Queenie said...

ajak,
akak sibuk2 sempat tengok bola tau.

akak sokong spain tp ttp kagum ngan portugal nyer goalkeeper, waduh! hero tu!

pastu sukalah bila german menang..betul ker german menang jak? sbb masa tu tv tengok akak hek3..

Queenie said...

sorry jak terbalik, kagum ngan spain nyer goalkeeper arhahaa... portugal tu sib bek ada Ronaldo, tu goal kira ONG jer...ek?

ajak said...

Kak ... kiter tunggu hari khamis pagi ... siapa yang kene pada perlawanan spain vs portugal ...heehehe