click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

13 June, 2012

kopok lekor ...






assalammualaikum ...
per kabo kenkawan ...
kopok lekor adalah salah satu menu minum petang kesukaan bagi anak-anak aku ...
aku n wife pun suker jugak ...
kenkawan makan ker ?


sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku dengan update terkini

5 comments:

suwara entertainment said...

dh lame x makang kepok lekor! sedap dap dap dap! :D

ajak said...

sue ... memang sodap ..heheheee

Qaseh Gifts said...

sedap pulak nampak keropok lekor tu... nak kena cari la plak petang ni... :-)

ajak said...

qaseh .... mesti usahakan turr

Dayang Deno said...

kepok ganu jugak yg best... hehe