click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

29 June, 2012

italy ke final euro 2012 ...



dari google

assalammualaikum  ...
italy ke final bola euro 2012 ...
kecewa lah penyokong jerman semalam ...
jangan nangesss yerr ...
final hari isnin pagi spain vs italy ...
kiter saksikan nanti ...

sekian ...
orait ...
from: ajak ...

sudilah lawat blog aku dengan update terkini



3 comments:

Queenie said...

huhu...nak nages jugak!

akak tgh menonton siaran ulangan ger-ita

semalam dah happy2 spain menang
huhu...

pastikan italy tewas kat tgn spain..

suwara entertainment said...

bak kata my hubby, betullah tekaan sang gajah itu..hehehehe

Hani Othman said...

gembira spain dapat masuk final tapi sedih sebab jerman tak dpt final... tapi ok la... at least final nati takde la duduk atas pagar tengok dedua team yg saya minat berlawan... hehe