click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

17 August, 2024

RUMAH DAH WANGI

ADA YANG MINAT UNTUK MILIKI UNIT CORNER LOT YANG INI ? πŸ˜€

Jika ada yang berhasrat untuk meminang rumah yang ini 
Kita boleh bincang sampai jadi
Harga saya masih buat kiraan kos yang terlibat 

Dalam seminggu lagi akan siap sepenuhnya
Tanah masih luas berbaki 
Boleh bina kolam mandi pun boleh 
Fully reno 

Ramai juga yang impikan untuk memiliki unit corner lot 
Boleh tanam rumput yang menghijau 
Anak anak boleh bermain bola 
Nak bercucuk tanam dengan buat landscape pun
boleh 
Lokasi di Seremban 

Saya memang minat melayan hobi rumah busuk untuk di wangi kan 
Pada cuti weken ini lah hobi saya 

Ir. Ajak
Hobi rumah busuk πŸ˜€








No comments: