click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

23 August, 2024

RINDU NYA …

KERINDUAN INI MAKIN MEMBUAK BUAK …

Sewaktu menunggu Khutbah Sholat Jumaat hari ini 
Walaupun kelopak mata agak berat kerana mengantuk 
Hampir nak tersengguk sengguk 

Tetiba terasa kerinduan ini makin membuak buak untuk ke sana 
Air mata mengalir secara tidak disangka sangka 
Dikesat kesat air mata guna kain baju lengan
Mungkin jiran sebelah sebelah agak perasan agak nya 

Saya buka rekod pada “NUSUK”
Patut lah dah lebih 7 bulan saya tidak ke sana
Cepat masa berlalu 
Allahuakbar 
Kerinduan ini hanya dapat diatasi dengan merancang untuk berkunjung ke sana 
YA ALLAH jemput aku n wife untuk berkunjung ke sana lagi untuk menjadi TETAMU MU YA ALLAH

Saya perlu menyimpan wang untuk ke sana & mengaturkan masa yang paling sesuai 
🤲🤲🤲

Ir. Ajak
😀



No comments: