click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

04 August, 2024

Rumah Busuk …

LAYAN HOBI RUMAH BUSUK PADA WEKEN …

dah lama saya menyepi 
tak sempat nak uplud aktiviti rumah busuk 
layan hobi pun pada weken n hari cuti

saya masih tak berhenti lagi melayan hobi ini 
ada nie haaa
hujung bulan ogos tarikh hari kemerdekaan dijangka akan siap sepenuh nya rumah ini bagi wangi 
paling cepat lah lagi 2 minggu 

fully reno item item :
1. rumah porch lama diganti baru 
2. sambung bahagian dapur habis kan saki baki tanah di belakang
3. ganti sebuah rumah dengan tiles yang baru 
4. pasang plaster siling sebuah rumah termasuk porch
5. ubah kedudukan bilik bilik
6. ubah kedudukan tandas tandas
7. rewiring baru sebuah rumah
8. internal plumbing yang baru 
9. bina table top n kitchen kabinet 
10. bina pagar dinding batu sebuah rumah 
11. pagar n gril yang baru 
12. lengkap pasang lampu downlite n kipas kipas 
13. siap pasang waterheater 
14. hood n hob
15. cat warna baru luar n dalam
16. langsir pun pasang bagi sebuah rumah 
17. lain lain lagi 

bak kata orang kampong … apabila masuk rumah dah wangi “basuh kaki” jer laa kan kan

layan hobi begini memang syok n mengasyikkan 
al maklum dah lebih 14 tahun non stop layan saya layan hobi rumah busuk ini
banyak asam garam telah dilalui macam macam ragam yang ada 
sampai fren n folower pun dah lebih 40 ribu

selamat berhujung minggu kenkawan 😀

Ir. Ajak
Hobi Hartanah Rumah Busuk



No comments: