click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

11 April, 2023

Rawatan

RAWATAN DI WAD


Ramai yang bertanya kepada saya

Ir. AJAK sakit apa ?


Saya cakap terus terang pada 20 Ramadhan pada hari ini

Saya mengalami BATUK yang agak teruk & suara dah tak berapa nak keluar

Sejak balik dari ibadah Umrah pada minggu lepas


Maka saya pergi jumpa Doktor pakar pada semalam

Dinasihat kan agar menerima rawatan di wad

Itu lah sebab saya warded di wad

Mohon doakan agar saya kembali sembuh yer untuk terus kembali bertugas seperti biasa 


Raya Aidilfitri pun tak lama lagi tur ! ðŸ˜€




No comments: