click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

18 March, 2023

Tiada Nak Pamer Kan

TIADA APA YANG Ir. AJAK NAK PAMER KAN


Kehidupan saya biasa jer 

Masih bekerja makan gaji untuk menyara family 

Membesarkan anak2 yang masih belajar


Saya tiada rumah banglo untuk dipamerkan dalam wall FB

Saya tiada biznes & tiada produk untuk di gembar gemburkan dalam Tiktok ker 

Nak uplud makan di tempat mewah pun tiada jugak … makan di gerai jer 


Sesekali weken lawat rumah busuk

Untuk melayan hobi Isi masa lapang 

Aktiviti rumah busuk nie pun sekarang saya dah mula slow down kan untuk membiasa kan diri di usia di hujung 40an


Saya hanya menikmati kehidupan secara biasa

Apa yang ada saya nikmati

Family man … menjadi keutamaan kini 

Memberi manfaat apa yang terdaya kepada ummah dalam kerjaya 


Minggu terakhir cuti sekolah !😀




No comments: