click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

25 March, 2023

Kerinduan

KERINDUAN …

Sebaik sahaja menjejak kaki ke bumi Madinah Al Munawarah 
Saya terus Ziarah Makam Nabi
Terasa rindu sangat dah … kerinduan ini terubat … last ziarah pada September 2022 tahun lalu … sekitar 6 bulan lalu 

Saya telah sampai kan Salam kalian kepada Junjungan Besar Nabi kita Rasullullah saw 

Dengan iringan doa agar juga kalian semua akan berpeluang hadir ke sini lagi dan lagi banyak kali tanpa jemu … InsyaAllah

Sama2 kita Aamin kan yer 
Alhamdulillah 🤲






No comments: