click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

28 March, 2023

Iftar Di Dataran Kaabah

PADAT SUNGGUH JEMAAH Di MASJIDIL HARAM

Seluruh pelusuk dunia datang ke sini
Mencari ruang dan peluang untuk ber ibadah di sini
Semua jemaah berhasrat untuk mencari Redho dari NYA

Ramai sungguh jemaah 
Padat memang padat 
Lain macam sket suasana begini
Semua ruang penuh boleh dikatakan memang sangat penuh … tawaf … saie … sekeliling masjid … malah di jalan raya … koridor kedai pun penuh 

Maybe selepas pandemik Covid … semua pulun nak datang ke sini 
Selalu saya datang masih nampak ruang ruang lagi … kali ini betoi betoi padat … baru minggu pertama Ramadhan tur

Anyway saya amat yakin kemanisan beribadah di sini
Menyebab kan semua jemaah bersungguh sungguh untuk hadir kutip pahala 
Ada ruang untuk kita semua … pasti nya begitu

Saya men doa kan jua agar kalian kenkawan berpeluang untuk hadir & beribadah di sini 
Terutama pada bulan Ramadhan 
InsyaAllah Amin

Nota: Iftar di Dataran Kaabah .. disusuli dengan Sholat Maghrib … memang syok melihat KAABAH di depan mata  … Alhamdulillah 😀



No comments: