click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

14 April, 2024

Rumah Busuk

MASIH LAYAN “HOBI RUMAH BUSUK”

Musim raya ini 
Masih di tanya kan soalan 
“Ir. AJAK masih layan hobi rumah busuk ker”
Jawapan ringkas saya : YA … sekadar hobi pada hari cuti 😀

Ada nie haaa … 2 jari tanda harap boleh siapkan fully reno rumah corner ini dalam tempoh 2 bulan 
Nak kena tenang pokok mangga yang besar itu
nak runtuh porch sedia ada dan bina porch yang baru 
Nak extend dapur sehingga tarik habis ke belakang 
bina pagar batu keliling tanah corner lot

Saya layan hobi secara santai jer 
Dah ada stok rumah busuk untuk di siap kan sehingga hujung tahun ini bagi tujuan di wangi sewangi nyer 
Jadual dah tersusun penuh 

Syok melayan hobi nie 
Sejak tahun 2010 sehingga kini 
Dah 14 tahun weh
Dari masih ada rambut 
Skrang rambut pun dah tak mahu tumbuh lagi
Adoiii 😂😂😂

Ir. AJAK
5 Syawal




No comments: