click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

28 April, 2024

Dah Pecah …

RUMAH BUSUK SUDAH DIPECAHKAN …

Kalian gie rumah berhari raya 
Saya layan rumah busuk jer 
Sebahagian rumah busuk telah dipecahkan 
Dinding juga telah dipecahkan 
Fully reno 
Ubah kedudukan hall
Ubah kedudukan bilik
Pecah kan porch buat baru 
Bumbung pun dah runtuh 
Runtuh kan dapur buat dapur baru 
Bayar wang progress kepada kontraktor 
Layan jer hobi saya nie 😂

Ir. AJAK 😀
Hobi Hartanah Rumah Busuk






No comments: