click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

14 October, 2024

Arwah Ayah Cik 14.10.24

BAPA SAUDARA PERGI MENEMUI PENCIPTA …


Bapa saudara saya pergi buat selama lama nya 

Pergi menemui pencipta NYA

Saya rasa sedih

Saya panggil “Ayah Cik” … adik kepada ayah saya

Ayah Cik baik dengan saya 

Sewaktu saya kecil … ingat lagi Ayah Cik tak pernah lupa nak bagi duit raya kepada saya 

Saya doakan agar roh arwah dicucuri dan di tempat kan di kalangan orang beriman 

Kubur berhampiran pusara arwah Atok & Opah


Tiada lah lagi saya dapat mesej kepada Ayah Cik setiap kali hari gaji masuk … “Thanx Ajak” itu

bunyi balassn mesej dari Ayah Cik setiap bulan kepada saya


Saya bermusafir dari seremban ke perak

Wife teman kan … apabila saya terasa penat & mengantuk … wife bantu bawa kan kereta sambil saya hirup air minuman panas


Al Fatihah buat arwah 🤲







No comments: