click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

03 June, 2023

Ruang Dapur

RUANG DAPUR RUMAH BUSUK MAKIN MEWANGI


Ruang dapur rumah busuk sudah mula mewangi apabila telah siap direno:


1. Lantai tiles sediaada telah dipecah dan digantikan dengan yang baru

2. Bina table top berbentuk L shape

3. Pasang tiles bersaiz 2 x 2 berwarna putih bagi permukaan table top

4. Memasang simple kitchen kabinet bahagian bawah table top

5. Memasang simple kitchen kabinet bahagian atas table top

6. Memasang simple hood

7. Memasang simple built in dapur gas

8. Ada 2 bowl sinki

9. Soft door closer bagi pintu pintu kabinet

  1. Rewiring semula bahagian dapur dengan tambah beberapa soket
  2. Tepi dinding table top dah siap lubang pili paip (sekarang di end cap) nak pasang cuckoo or coway 


Belum dibasuh lagi lantai tiles dan tiles table top ... Masih berabuk dan kotor

Ruang dapur nampak kemas dan teratur dengan keadaan begini

Pasti kaum ibu bersemangat untuk memasak di ruang dapur


Saya sekadar melayan hobi rumah busuk secara santai santai selepas waktu kerja pejabat n cuti weken

"Ingat rumah busuk ... Ingat AJAK ... Yuhuuu ! ! !"

Korang jangan menyampah plak yer ... Asyik selalu ceriter umah busuk jer dari saya nie😄


Ir. AJAK










No comments: