click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

11 January, 2015

Jadual padat ...



#layanhobi

Aku tido awal sket malam tadi ...
Alhamdulillah dengan segala peluang pinjaman ini dari NYA ..
Jadual aku penuh semalam sabtu ...
Jam 8am di soromban
Jam 9am di bangi untuk buka gril dan pintu apartment menang lelong
Jam 12pm berkejar ke seremban ke rumah lelong sedang pasang tiles dan bayaran ke kontraktor
Jam 2pm lunch
Jam 4pm TGV
Malam jenjalan di JUSCO dan dinner wit family di fourtcourt

Jadualsangatpadat

Hehe

No comments: