click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

20 April, 2024

bekerja

BEKERJA MAKAN GAJI & RUMAH BUSUK …


Ada yang bertanya saya 

“Kenapa nak bekerja makan gaji .. Lebih baik fokus kepada “rumah busuk” jer dah lah !


Bekerja makan gaji sebagai kerjaya saya untuk menyara kehidupan saya & family selagi saya terdaya & sampai had umur bersara untuk bekerja sambil memberi manfaat kepada ummah


“Rumah busuk” sebagai saya melayan hobi pada waktu lapang & weken … sejak tahun 2010 lagi … lebih 14 tahun dah … sambil berkongsi ilmu dan memberi manfaat melalui aktiviti hartanah 


Nota : kereta kancil merupakan kereta pertama saya beli guna loan bank pada umur 24 tahun … masa mula mula bekerja di ibu kota kuala lumpur … masa ini saya kurus beb !


Ir. AJAK 😀

hobi hartanah rumah busuk 





No comments: