click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

17 September, 2023

3 Minggu

3 MINGGU KE BELAKANG PADAT JADUAL WEH …

Minggu ke 3 Ogos: Ke Penang, Perlis & Kedah
Minggu ke 4 Ogos: Madinah & Mekah untuk ibadah Umrah
Awal September: UK
Minggu lepas ini jadual padat di opis dengan pelbagai aktiviti kerja & meeting yang telah diaturkan rakan2 saya di opis

Sesibuk mana pun jadual saya
Sepenat mana pun saya
Mesti diselitkan untuk pergi ketemu bonda 
Cium tangan bersalam
Peluk bonda lepas rindu
Call tur memang kerap lah
Bonda mesti memasak sekadar yang mampu
Apa sajer dari air tangan bonda … pasti membuka selera saya … mengimbau kenangan masa saya kecik2 dulu
Bonda saya dah melewati angka 70an 

Weken saya bonding dengan family
Alhamdulillah atas segala peluang yang ada
Saya sangat bersyukur 🤲👌😀

Ir. AJAK


No comments: