click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

31 August, 2023

IBADAH UMRAH

MELEPASKAN KERINDUAN DI TANAH SUCI


Alhamdulillah penuh kesyukuran 

Selamat perjalanan pergi n balik bagi saya n wife ke Tanah Suci 

Semua urusan teratur n dipermudahkan Oleh NYA

Untuk melepaskan kerinduan yang membuak buak saban hari 

Jadual yang singkat .. dirancang n diaturkan sebaik nyer 

Tapi penuh erti buat saya n wife 


Sempat jua ke Madinah untuk menziarahi Makam Rasullullah, masuk Raudah bersholat sunat, sholat di Masiid Nabawi & sholat sunat dhuha di Masjid Quba 


Ibadah Umrah dilaksanakan jua tanpa gagal 

Berdoa di Multazam 

Mencium Baitullah

Lepak di Dataran Kaabah 

Beribadah di Masjidil Haram


Alhamdulillah atas segala peluang ini

Tahun ini kesempatan 2x hadir … Bulan Ramadhan & Safar 

Berdoa agar tahun depan ada kesempatan lagi untuk di jemput lagi untuk menjadi Tetamu Mu YA ALLAH

Pasti kerinduan akan bertamu lagi tanpa dipinta tanpa di paksa (macam rindu masa waktu bercinta dolu dolu)


Saya kena usaha n planning 

Kena menabung kewangan setiap bulan & simpan cuti rehat 

Berdoa kepada NYA

Mencari peluang n ruang 

Untuk rancang hadir diri lagi ke Tanah Suci 

InsyaAllah Aamin 🤲😀


Catatan Perjalanan Penyucian Jiwa 😀

Ir. AJAK

Ogos 2023























No comments: