click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

16 April, 2023

Santai Rumah Busuk

SANTAI LAWAT RUMAH BUSUK PADA WEKEN

Weken nie bersama wife 
Wife sempat teman kan ke lokasi 
Lawat lokasi rumah busuk 
Rumah ini tidak lah busuk sangat pun 
Tengok view jer dari dalam kereta sahaja 
Tak masuk ke dalam rumah pun 
Lokasi baru bagi saya (taman nie di dah puluh tahun ada orang duduk)
Saya tidak biasa kat area sini sebenar nya 
Pertama kali sampai 

Sekadar mahu mencuba ambil angin baru
Kekadang kena ada sedikit perlu letakkan rasa rasa sifat berani untuk mencuba pada lokasi baru 
Kena ada inisiatif untuk study semua info berkaitan … supaya tak “tercedok”
Agak jauh sket lokasi kebiasaan dari seremban 
Sambil tur panas kan enjin kereta yang dah lama terperap kat porch jer 
Saya kan warded di wad minggu ini kerana batuk 
Minggu sebelum itu berada di tanah suci mekah
Jadual sibuk memanjang 

Dah nama nya pun hobi
Layan hobi untuk isi masa yang terluang pada weken 
Aktiviti dah lebih 13 tahun saya layan 
Sekarang nak layan secara lebih santai santai rilex & tersusun .. tak mahu terkejar kejar sangat 
InsyaAllah 

Minggu ini dah pun dah minggu terakhir 10 Ramadhan … jumaat or sabtu dah nak raya … tak lama lagi 
Time raya kita raya lah kan kan
Sambil tur kita comfirm kan untuk miliki rumah yang ini pulak !😀

Ir. AJAK







No comments: