click nuffnang

kengkawan budiman aku:

About Me

My photo
boleh panggil aku "ajak" ...jantina seorang lelaki ... dilahirkan pada tanggal 26 hb febuari 1974 ... status telah berkeluarga ... menetap di seremban ... bekerja di putrajaya sebagai seorang jurutera awam profesional (ir, p.eng dan miem)...boleh contact aku melalui emel: admin@abdulrazakbinkamarudin.com

PELABUR EMAS PERAK

15 September, 2014

Nukilan Rasa ...



Coti rehat monday blues today ...
Di bawah pohon nyior ...
Bunyi deruan ombak membadai pantai ...
Gelak tawa anak anak bermain pasir pantai yang putih ...
Sambil menyapa angin dari selat melaka ...
Aku di sini merenung jauh ke arah kapal kapal yang sedang belayar ...

Mengambil kesempatan untuk merencana perancangan masa depan yang lebih cerah dan mantap ...
Pelbagai idea yang datang bertamu ...
Perlu digarap dan di campur gaul agar menjadik ramuan yang penuh bermakna ...

Sebagai pekerja makan gaji income bulanan ...
Biznes hartanah rumah lelong yang income sekitar tahunan ...
Transaksi pelbagai hartanah yang income jangkamasa panjang ...
Maybe jugakk portfolio gold tidak dilupakan sebagai pengimbang inflasi ...
Ada satu idea MARKETING yang selalur bermain di minda yang boleh mendatang kan income harian yang serius aku nak aplikasikan ...


Dengan gabungan hasil transaksi tersebut ...
Aku ingin jugak berkelana dan bermusafir untuk menikmati keindahan di bumi ciptaan MU YA TUHAN ...
Aku bercita cita dan berazam untuk melabur ke jalan ALLAH bagi merebut dan mengumpulkan saham di SANA nanti
YA ALLAH aku mohon kekuatan dan kemudahan dari MU untuk mencapai cita cita ini ku nie
Amin ...
InsyaAllah ...
Nukilan rasa di pantai port dickson 15 September 2014
Ir AJAK

No comments: